Kumppaneiden tarjoamat mahdollisuudet

Tältä sivulta löydät erilaisia hankkeita, joiden tarjoamiin  tapahtumiin ja toimintoihin  voit osallistua yhdistyksemme jäsenenä. Voit tutustua hankkeisiin tarkemmin niiden omilla nettisivuilla.

Opintokeskus Sivis tarjoaa mahdollisuuden osallistua eri koulutuksiin. Jäsenenämme pääset osallistumaan koulutuksiin maksutta. Lisää tietoa koulutuksista löytäs sovoksen nettisivuilta ok-sivis.fi

Green Care Finlandin hankkeessa  Tolppa-toimintakyvyn ja osallisuuden parantaminen luonnon parissa  haetaan ratkaisua ja toteutusmallia mielenterveyskuntoutujien toimintakyvyn ja osallisuuden parantamiseen luonnon parissa.

Mielenvireys ryn Henki ja elämä - Luonto toipumisen lähteenä -hankkeen tavoitteena on edistää työelämän ulkopuolella olevien työikäisten mielenterveyskuntoutujien toipumisprosesseja luontoperustaisten ja -voimaisten menetelmien avulla.